ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

Prijava trzisnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva - slucaj Kaufland k.d. Karlovac!


Cijeli suucaj mozete pogledati pod slijedecim linkom:


http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/predmet-kritika-prema-upravi-kauflanda.html
.
.
.

Citirani odgovor na moj Email poslan Uredu Predsjednice:

"Poštovani,
U privitku naći ćete dopis iz Ureda Predsjednice Republike Hrvatske.
S poštovanjem,


Služba za odnose s građanima/Section for General Public Enquiries
Ured predsjednice Republike Hrvatske
Office of the President of the Republic of Croatia

grb1437065328_Facebook1437065242_Twitter1437065233_Instagram

Pantovčak 241, 10000 Zagreb
T. +385 1 48 05 344 / +385 1 45 65 261
F. +385 1 48 05 346 / +385 1 45 65 268"




1 komentar:

  1. postovana gospodjo visa trzisna inspektorice,

    iz vaseg odgovora je potpuno jasno da protupravno stitite koncern kaufland kg hrvatska. citiram vasu recenicu:


    "Naime, trgovačko društvo Vam je stvarno odgovorilo pisanim putem na Vaš podneseni pisani prigovor dana 26.6.2017.g. ali na krivu adresu Vaše elektronske pošte : buisines-partner@gmx.net umjesto na ispravnu adresu Vaše elektronske pošte: business-partner@gmx.net"

    da je kaufland koristio email adresu: buisiness-partner@gmx.net morate dokazati, a dokazati mozete jedino izlaznim mailom. ako je kaufland i koristio tu adresu ja to pismo nisam dobio i to nije moj problem vec njihov.

    vas je problem da morate tvrtku kaufland kg karlovac kaznit za prekrsaj koji iznosi od 10.000 do 30.000 kn, zbog ne slanja na vrijeme odgovora.

    vi u vasem pismu niste prilozili "dokaz kauflandovog poslanog maila nakrivu adresu". i ja i vi dobro znamo da kaufland nije nista poslao. tek kada im se javilo ministarstvo gospodarstva tada su mi poslali nakon mjesec dana od isteka roka odgovor (na business-partner@gmx.net) koji nije bio nikakav odgovor vec ponovno vrijedjanje potrosaca, prenatrpano jeftinim marketinskim floskulama.

    ministarstvo gospodarstva je skinulo teret sa sebe i dalo ga vama. vi u ovom odgovoru koji nije odgovor vec zataskavanje situacije stitite koncern kaufland od kazne. zastititi ih ne mozete jer su krivi i kaznu moraju platit. s druge strane saljete mi IZJAVU O ODRICANJU ODGOVORNOSTI, koja nije nista drugo nego protuzakonita prijetnja, CITIRAM:

    "IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka povjerljiv je, te namijenjen isključivo osobama ili subjektima koji su navedeni kao primatelji. Ukoliko je zbog greške pri adresiranju ili prijenosu ova poruka pogrešno upućena, molimo Vas obavijestite pošiljatelja slanjem odgovora na ovu poruku, a poruku i sve njene priloge odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Svako neovlašteno korištenje, objavljivanje, prerada, obrada, reprodukcija, prikazivanje, prenošenje, distribucija, snimanje ili bilo koji drugi oblik neovlaštene uporabe ove poruke je zabranjeno te može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi, te nužno ne predstavljaju stav ili mišljenje Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. Pored toga, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke te priloga sadržanih u poruci."

    Mozete mi objasnit po kome zakonu cu ja bit kaznjen ako objavim javno odgovor koji ste mi vi proslijedili kao privitak?

    Navedite mi clanak tog prekrsajnog ili krivicnog zakona po kome cete me kazniti. navedite mi clanak zakona kojim vi mozete stititi vase odgovore potrosacima?


    molim vas karte na stol, jer na ovom to nece zavrsiti. iznad vas i ministarstva gospodarstva postoji pucki pravobranitelj republike hrvatske kao predstavnik hrvatskog naroda. ako ni to nebude dovoljno tada postoje udruge za zastitu potrosaca europske unije i europska komisija.

    mislite da njima necete morati prilozit tzv. poslani e-mail na tzv. krivu e-mail adresu?

    gospodjo ne dozvolite da budete zrtveno janje.

    odgovorite molim vas na moja gore postavljena pitanja, prilozite mi kopiju poslanog krivog maila na "buisiness-partner@gmx.net", sa tocnim datumom, tekstom i vremenom slanja, koji cu ja provjeriti kod vlasnika servera. napomenite kauflandu, ako krivotvore taj mail da su pocinili kazneno djelo, to vise nije prekrsaj.

    ako tu kopiju od kauflanda ne dobijete, tada ih kaznite propisanom kaznom.

    molim da mi dostavite kopiju uplatnice kojom je kaufland uplatio kaznu.

    lijep pozdrav iz stuttgarta

    drazen katic

    OdgovoriIzbriši