srijeda, 4. listopada 2017.

Pismo puckoj pravobraniteljici gospodji Vidovic - Molim pismo direktno proslijediti!



REPUBLIKA HRVATSKA
PUČKI PRAVOBRANITELJ
Trg Hrvatskih Velikana 6
10 000 Zagreb

Pučka pravobraniteljica
gospođa Lora Vidović
info@ombudsman.hr


Potrošač
mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing.
Stuttgart - Njemačka
drazen.katic@web.de

                                            PREDMET: 

Žalba protiv Tržišne inspekcije Ministarstva
Gospodarstva, poduzetništva i obrta Republike Hrvatske
Sektor tržišne inspekcije
Područna jedinica
Služba inspekcijskog nadzora u Zagrebu
Ispostava Karlovac
Viša tržišna inspektorica


Poštovana gospođo Pučka pravobraniteljice Vidović,

31.07.2017 uputio sam Prijavu potrošača Tržišnoj inspekciji Ministarstva Gospodarstva, poduzetništva i obrta Republike Hrvatske na propisanom obrascu, te sam od Više tržišne inspektorice u Karlovcu 12.09.2017 i 29.09.2017 dobio pismene odgovore u kojima je ona protupravno zaštitila koncern Kaufland-Karlovac od plaćanja prekršajne kazne te pokušala "slučaj
zataškati".

Tzv. Odgovor Kauflanda koji mi je na moj drugi upit proslijedila Viša tržišna
inspektorica putem emaila (kao privitak) nije elektronski isprintan email već "kreirano pismo", pa kod mene kao Visokog policijskog časnika a.D. postoji opravdana sumnja da se radi o kaznenom djelu "Krivotvorenja službenog dokumenta".

Ja sam Višu tržišnu inspektoricu zamolio da mi bezuvijetno pošalje elektronski isprintanu potvrdu o neprispjeću emaila. Elektronski ispisanu
potvrdu o neprispjeću emaila do danas nisam dobio.
I Vi i ja znamo da ako pošaljemo email na adresu koja je kriva, ugašena ili ne postoji, dvije sekunde kasnije dobijemo automatski odgovor sa servera da adresa "nije postojeća"!

Ja sam upravo taj odgovor od Više tržišne inspektorice tražio i nisam ga dobio. Samim tim je realistična moja indicija da je Kaufland počinio pored prekršaja i kazneno djelo krivotvorenja službenog dokumenta.
Prvo pismo koje sam dobio od Više tržišne inspektorice 12.09.2017 šaljem Vam kao privitak.

Moj odgovor na to pismo koji sam poslao elektronski Višoj tržišnoj inspektorici 13.09.2017 u cijelosti citiram (kopirani email):

„postovana gospodjo visa trzisna inspektorice,

iz vaseg odgovora je potpuno jasno da protupravno stitite koncern kaufland kg hrvatska. citiram vasu recenicu:

"Naime, trgovačko društvo Vam je stvarno odgovorilo pisanim putem na Vaš podneseni pisani prigovor dana 26.6.2017.g. ali na krivu adresu Vaše elektronske pošte : buisiness-partner@gmx.net umjesto na ispravnu adresu Vaše elektronske pošte: business-partner@gmx.net" 

da je kaufland koristio email adresu: buisiness-partner@gmx.net morate dokazati, a dokazati mozete jedino izlaznim mailom. ako je kaufland i koristio tu adresu ja to pismo nisam dobio i to nije moj problem vec njihov.


vas je problem da morate tvrtku kaufland kg karlovac kaznit za prekrsaj koji iznosi od 10.000 do 30.000 kn, zbog ne slanja na vrijeme odgovora.
vi u vasem pismu niste prilozili "dokaz kauflandovog poslanog maila na krivu adresu".

 i ja i vi dobro znamo da kaufland nije nista poslao. tek kada im se javilo ministarstvo gospodarstva tada sumi poslali nakon mjesec dana od isteka roka odgovor (na business-partner@gmx.net) koji nije bio nikakav odgovor vec ponovno vrijedjanje potrosaca, prenatrpano jeftinim marketinskim floskulama.

ministarstvo gospodarstva je skinulo teret sa sebe i dalo ga vama. vi u ovom odgovoru koji nije odgovor vec zataskavanje situacije stitite koncern kaufland od kazne. zastititi ih ne mozete jer su krivi i kaznu moraju platit.
s druge strane saljete mi IZJAVU O ODRICANJU ODGOVORNOSTI,
koja nije nista drugo nego protuzakonita prijetnja, CITIRAM:

"IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka povjerljiv je, te namijenjen isključivo osobama ili subjektima koji su navedeni kao primatelji. Ukoliko je zbog greške pri adresiranju ili prijenosu ova poruka pogrešno upućena, molimo Vas obavijestite pošiljatelja slanjem odgovora na ovu poruku, a poruku i sve njene priloge odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Svako neovlašteno korištenje, objavljivanje, prerada, obrada, reprodukcija, prikazivanje, prenošenje, distribucija, snimanje ili bilo koji drugi oblik neovlaštene uporabe ove poruke je zabranjeno te može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj,stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi, te nužno ne predstavljaju stav ili mišljenje Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. Pored toga, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke te priloga sadržanih u poruci."

Mozete mi objasnit po kome zakonu cu ja bit kaznjen ako objavim javno odgovor koji ste mi vi proslijedili kao privitak?

Navedite mi clanak tog prekrsajnog ili krivicnog zakona po kome cete me kazniti. navedite mi clanak zakona kojim vi mozete stititi vase odgovore potrosacima?

molim vas karte na stol, jer na ovom to nece zavrsiti. iznad vas i ministarstva gospodarstva postoji pucki pravobranitelj republike hrvatske kao predstavnik hrvatskog naroda. ako ni to nebude dovoljno tada postoje udruge za zastitu potrosaca europske unije i europska komisija.

mislite da njima necete morati prilozit tzv. poslani e-mail na tzv. krivu e-mail adresu?

gospodjo ne dozvolite da budete zrtveno janje.

odgovorite molim vas na moja gore postavljena pitanja, prilozite mi kopiju poslanog krivog maila na "buisiness-partner@gmx.net", sa tocnim datumom, tekstom i vremenom slanja, koji cu ja provjeriti kod vlasnika servera. napomenite kauflandu, ako krivotvore taj mail da su pocinili
kazneno djelo, to vise nije prekrsaj.

ako tu kopiju od kauflanda ne dobijete, tada ih kaznite propisanom kaznom.
molim da mi dostavite kopiju uplatnice kojom je kaufland uplatio kaznu.

lijep pozdrav iz stuttgarta

drazen katic“
……………………………...


Na moj elektronski odgovor (gore citiran), dobio sam od Više tržišne inspektorice novi odgovor koji Vam gospođo Vidović dostavljam kao privitak.

Poštovana gospođo Pučka pravobraniteljice Vidović,

Vas je izabrao Hrvatski narod (preko Sabora) da štitite interese Hrvatskog naroda, a samim time i potrošača. Na vašem službenom WEBu gdje su opisane dužnosti Pučkog pravobranitelja Republike Hrvatske stoji, citiram:

"...razmatranje pritužbi o postojanju nezakonitosti i nepravilnosti u radu državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnih osoba s javnim ovlastima, a skladu s posebnim zakonima i pritužbi koje se odnose na rad pravnih i fizičkih osoba."

U skladu sa citiranim tekstom ja Vas molim da "preuzmete stvar u svoje ruke". Molim Vas da se Kaufland kazni zakonski propisanom novčanom kaznom za učinjeni prekršaj.

Molim Vas da se utvrdi da li je Kaufland-Hrvatska počinio kazneno djelo "Krivotvorenje službenog dokumenta"! Sa servera se nista ne može skinuti najmanje 10 godina (Propisano zakonom), tako da poslana ili "ne poslana" i jedna jedina točkica se može vrlo jednostavno utvrditi.

Ja Vas molim da mi se proslijedi skenirana potvrda kojom je Kaufland Hrvatska kažnjen za počinjeni prekršaj.

Vas osobno molim za pismeni odgovor. Odgovor mi garantira Hrvatski ustav.

Ustav Republike Hrvatske, "Narodne novine" broj 85 od 09.07.2010 mi u odjeljku

III) ZAŠTITA LJUDSKIH PRAVA I TEMELJNIH SLOBODA
2. OSOBNE I POLITIČKE SLOBODE I PRAVA
Čl. 46 Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim organima i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.



Poštovana gospođo Vidović,

Vi ste kao Pučka pravobraniteljica zadnji stup obrane Hrvatskih zakona, odnosno zaštite Hrvatskog naroda.
Nadam se da ćete postupiti u skladu sa zakonom te Vašim dužnostima i ovlastima.

Ako kao Hrvatski potrošač ne dobijem zaštitu instutucija Hrvatske države biti ću prisiljen obratiti se institucijama Europske unije, prije svega Udrugama za zaštitu potrošača pri Europskoj uniji te Europskoj komisiji.

Da bi ste dobili kompletan uvid u slučaj Kaufland-Karlovac šaljem Vam moju korespodenciju sa Kauflandom kronološki poredanu u obliku privitaka.

Unaprijed se zahvaljujem na Vašoj pomoći

Lijep pozdrav iz Stuttgarta


mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing.



KRATKO PREDSTAVLJANJE

Zovem se Dražen Katić. Rođen sam u Republici Hrvatskoj, zadnjih 18 godina živim u Hrvatskom iseljeništvu, grad Stuttgart, Savezna Republika Njemačka.

Kao mlad čovijek 1991. godine prekinuo sam studiranje na fakultetu i dobrovoljno se prijavio u Hrvatsku oružanu postrojbu na dugoreškoj bojišnici. Nisam učinio ništa neobičajeno. To su učinili i svi moji prijatelji iz djetinjstva.
Najveći dio ratišta sam proveo u predgrađu Karlovca na Turnju. Za mene je Turanj drugi Vukovar.

Mnogi bojovnici iz moje postrojbe danas nisu živi.
Na Turnju sam ostao do 1993. godine kada sam se "skinuo iz vojske" te se zaposlio u Ministarstvu unitarnjih poslova u Zagrebu kao policajac pozornik. Završio sam studije uz rad, postao visoki policijski časnik sa zvanjem "viši nadzornik".

Nakon 3 godine rada u časničkom zvanju, točnije 1999. godine dajem otkaz pismenim putem u Ministarstvu Unutarnjih poslova te odlazim u Saveznu Republiku Njemačku.

Nakon odlaska u Njemačku redovito posjećujem Domovinu, gotovo svakih 2 mjeseca. Svaki puta kao i drugi Hrvatski Iseljenici potrošim određenu sumu novca prilikom posjete. Većinom se vraćam za Stuttgart praznog novčanika.

U Domovini gledam da kupujem koliko je to moguće Hrvatske
proizvode. Kada sam u Karlovcu navratim uvijek u Kaufland te kupim priličnu količinu proizvoda proizvedenih ili uzgojenih u Domovini Hrvatskoj.

Neugodnosti koje sam zadnji puta proživio u Kauflandu-Karlovac zahtjevaju zakonsku borbu potrošača za svoja prava, što i činim!
Moje predstavljanje ovdje završava.

Nakon NE-dobivenog odgovora na moju "Prijavu potrošača Tržišnoj inspekciji Ministarstva Gospodarstva" od 31.07.2017 obratio sam se direktno pismom Ministrici gospodarstva Dr. Dalić, kao što slijedi, citiram:

"Poštovana Dr. Dalić,

24.06.2017 sam bio u posjeti Domovini te navratio u kupovinu u Kaufland-Karlovc. Nakon niza neugodnosti koje sam prilikom kupovine doživio upisao sam u Knjizi prigovora – 1030 – 201 moj prigovor. Slike prigovora nalaze se kao privitak.




Mjesec dana od Kauflanda – Karlovac nisam dobio nikakav odgovor iako sam jasno i vidljivo napisao moju Email adresu te naveo da želim odgovor.
Pošto odgovor nisam dobio, 27.07.2017 sam napisao opširno pismo Upravi Kauflanda Hrvatska k.d., Vile Velebita 6, 10 040 Zagreb. Pismo se nalazi kao privitak.


PISMO:
 


Odgovor ponovo nisam dobio.

Nakon toga sam se obratio Udrugama za zaštitu potrošača Republike Hrvatske, Vašem Ministarstvu, Ministarstvu financija, Hrvatskoj Vladi, Saborskim zastupnicima koji zastupaju Hrvatsko Iseljeništvo, našim zastupnicima iz Europskog parlamenta.

Dobio sam adekvatan odgovor od par Udruga za zaštitu potrošača koji su mi savjetovali da pošaljem "Prijavu potrošača Tržišnoj inspekciji Ministarstva Gospodarstva" pošto mi Kaufland nije odgovorio u zakonskom roku od 15 dana. Obrasce prijave također su mi poslali.
Odgovor sam dobio i od Ureda predsjednice u kojem navode da se obratim Ministarstvu gospodarstva. Odgovor Ureda predsjednice nalazi se kao privitak.




31.07.2017 uputio sam Prijavu potrošača Tržišnoj inspekciji Ministarstva Gospodarstva, poduzetništva i obrta Republike Hrvatske na propisanom obrascu i do danas na tu prijavu nisam dobio nikakav odgovor iako mi to Hrvatski Ustav garantira. Slike prijave nalaze se kao privitak.






Poštovana ministrice Dr. Dalić,

Ja Vas zamoljavam da Vašim autoritetom ministrice djelujete na Tržišnu inspekciju Vašeg ministarstva te da mi Inspekcija u najkraćem mogućem roku na moju privatnu E-mail adresu saopći koje je zakonske mjere poduzela protiv stranog koncerna Kaufland k.d. Karlovac.

Udruge za zaštitu potrošača su mi proslijedile zakon u kome stoji da za slučaj "Ne-odgovora" na prigovor u "Knjizi prigovora" se predviđa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Hrvatske novčana kazna od 10.000 – 30.000 kn za tvrtku koja u zakonskom roku od 15 dana nije proslijedila odgovor.

Poštovana gospođo,

po drugi puta se u ovom pismu pozivam na Hrvatski Ustav te Vas zamoljavam da mi pismeno odgovorite na moje pismo koje Vam osobno upućujem.

Ustav Republike Hrvatske, "Narodne novine" broj 85 od 09.07.2010
III) ZAŠTITA LJUDSKIH PRAVA I TEMELJNIH SLOBODA
2. OSOBNE I POLITIČKE SLOBODE I PRAVA
Čl. 46 Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim organima i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.


Molim pismeni odgovor na E-mail: drazen.katic@web.de
U slučaju da Ministarstvo Gospodarstva pokuša zataškati "Slučaj Kaufland k.d. Karlovac" biti ću prisiljen obratiti se hierarhijski-višim institucijama u Domovini Hrvatskoj i Europskoj Uniji.

Lijep pozdrav iz Stuttgarta

Dražen Katić


04. rujan 2017


Ovo pismo se nalazi u PDF formatu kao privitak!"


Nema komentara:

Objavi komentar